Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av mammas-lilja - 27 augusti 2011 22:35

Idag har killarna varit på sin MMA träning, sen åkte vi till centrum för att äta lunch, jag åt en italian B.M.T ( tror jag den heter:-)) på sub way men deras grill var trasig så den var kall och då är de inte lika goda som vanligt:-( så det blev bara ett par tuggor. Men sen åkte vi hem till mormor ( min mamma) för att fira min lille syster E, GRATTIS på födelsedagen!!!! Och hon bjöd på fika, så då blev det lite marängtårta med daimgrädde så gott:-) och min moster och min morbror och hans fru kom också så det var jättetrevligt men mindre trevligt var det att jag fick riktigt ont fast jag hade proppat mig med piller så helt plötslig så kände jag att jag fick så ont att jag inte kunde hålla bort tårarna så då var det dax att åka hem, och det är så jobbigt och lite pinsamt, fast ändå inte men att börja gråta och knappt kan gå och inte sätta på mig skona själv, ja det var allmänt jobbigt bara, men i det stora hela har jag haft en trevlig dag;-) 

Av mammas-lilja - 27 augusti 2011 00:34

I går kom min underbara make hem med en stor bukett med blommor och ett paket från kicks med en parfym från Avril Lavigne som heter Wild rose och där stod jag halvt panikslagen och trodde att jag missat att vi firade nått men det gjorde vi inte utan han var bara underbar och ville göra mig glad och det blev jag  Och parfymen luktar såååå gott!!!!! 

Av mammas-lilja - 27 augusti 2011 00:32

 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards