Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av mammas-lilja - 24 augusti 2011 22:59

Så igår började skolan för kidzen, helt sjukt att det har gått 11 veckor, tiden har bara sprungit förbi. Så i måndags skulle jag in till sjukan. Sonen J skulle me och han frågade grannbarnen H och P om de vill mer, mig kvittade det, de är stora och kan uppföra sig och lyssna på vad jag säger. Så när vi lämnat B på dagis så säger jag nu måste vi skynda eftersom jag måste köpa remsa innan, då säger H har inte tågen sluta gå? Jooo faaaan då är det bara skynda sig till kiosken och handla sen till bussen JIPPIE eller inte??????Så väl framme på sjukan så frågar jag efter sköterskan som jag har blivit tillsagd och får vänta en stund då ser jag min dr!!!!! Komma gående i korridor så vi börjar prata och jag förklarade att jag mår ännu sämre och att kirurgen inte ännu ringt mig och han skulle ringa mig två veckor efter besöket hos han. Sen kom syrran ut och letade kärl på mina armar. Och hon hittade fina kärl då fick jag åka!!!! Så då åkte vi hem och eftersom tågen inte gick idag fick vi ta bussen till och hela tog 4 timmar. H vill att vi skulle hämta B tidigare så då var hon tvungen att hjälpa mig till min make kom hem, och visst.Väl hemma med alla baren så gick vi in till grannen, H&p och deras mammas och snackas lite efter en stund kände jag att det var dax att gå hem och vila, smärtan var på gång, så hem och ta lite piller, har morfin och citadon och det hjälpte inte nått, då frågad H om hon och B fick gå och köpa glass, och jag kände att jag inte klarade att ligga ner, så in till grannen och hon stirra på mig och frågade mig varför jag inte låg i sängen och då brast det för mig, tårarna sprutade och jag visste inte vilket ben jag skulle stå på:-( och hon ville att vi skulle åka in till akuten och när jag vägrade och gick ut ur huset mötte vi B kompis och förälder, och hon tyckte typ likadant som grannen så då tog jag H och B och gick mot Ica. Resten av vad som hände kommer i morgon är så trött att jag ser i kors. God natt!!! Och dröm sött!!!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards