Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av mammas-lilja - 11 augusti 2011 23:29

Y

Jag är tacksam för mitt Yrke och väldigt stolt, jag jobbar natt på ett demensboende, jag har testat andra yrken och arb platser och längtar tillbaka varje gång.

 
Av mammas-lilja - 11 augusti 2011 23:28

Så gissa vad jag gjort idag??? Ja ni gissade rätt!!! Jag tog min piller kl 07:30 och vid 9:45 gick det inte längre att ligga på soffan så förflyttade mig till sängen och roade mig med korsord och leka med Iphone och prata i luren men det är så jobbigt när mina vänner frågar hur jag mår? Så vill jag inte bryta ihop, så det gör jag när jag lägger på så min make får trösta mig istället, men jag låg där till 12:30, och då proppa jag mig full med piller så jag skulle kunna äta, satt uppe i 20 min sen tillbaka till sängen fram till 16 tiden då den värsta smärtan la sig,  ok jag var upp på toa några tusen gånger däremellan för jag har inte sluta blöda, som är den största anledningen till varför jag plågar mig själv med cortison, hade en tanke i dag att jag ska sluta med cortisonet i morgon men jag ska testa att ta det till natten igen och se om det funkar bättre, inte för jag tror det men jag måste testa.Det sjuka är när denna jävla smärtan lägger sig kommer den andra fram ( eller nä den känner jag också av för min mage krampar som gör att den smärtan blir värre) så då har jag ont i sidan och i baken istället, då kan jag knappt sitta eller ligga!!! Den dagen jag blir frisk vill jag aldrig mer äta smärtlindring, inte ens Alvedon någonsin igen..... 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards