Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av mammas-lilja - 29 augusti 2011 21:45

Imorse kände jag åter igen att jag ångrade att jag inte åkte in, men jag kunde inte åka in rent praktisk denna vecka, så det är bara hålla ut och från nästa vecka är det fritt fram om jag får så ont, hahaha ja jag e konstig:-) men jag pratade med min dr i dag iallafall och han ökade dosen på den långtidsvärkande tabl och minskade på morfinet och citadonet så att jag kan ta extra vid behov när jag får så ont som jag hade i går.Varför är det alltid så när man öppnar sin käft och säger en sak så blir det en annan som tex att B inte hade kommit in i sin två års trots än, och nu har madam mycket riktigt kommit in i den, och idag öppnade jag min käft om en annan sak och tråkig nog hände samma sak, det blev raka motsatsen fast jag knackade trä.Imorgon måste jag åka till Apoteket och hämtza ut mina piller, såg i pillerlådan att den börja bli tom:-( och jag måste åka kommunalt dit för har ingen som kan köra mig, och det tog jag även upp med dr så han skrev en "remiss" till kommunen om färdtjänst, så nu är det bara att hoppas att jag får igenom det. Nu har jag tagit mina piller och jag börjar se dubbelt så jag säger god natt nu.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards