Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av mammas-lilja - 18 augusti 2011 23:35

Idag har en av B kompisar på dagis och hans mamma varit på besök och de lekte och stojade och hade jätte roligt och vi satt och snackade, så himla trevligt, det var just det som jag behövde!!!!! Och min kvälls runda med B var och så himla skönt för min skalle, tack för du lyssna!!!!

Jag har känt mig lite nere och mer lessen än vanligt på sistone.

Jag känner mig sårad, jag ställer upp mer än jag borde, ibland så mycket att jag nästa åsido sätter min egen familj, för det mesta uppehåller kontakter och hittar på saker att göra och för att finnas där för vissa människor och hoppas att det är så åt andra hållet också men tydligen inte!!! E bara ledsen på att fråga folk men nästan aldrig bli tillfrågad. Även om jag förmodligen tackar nej just nu är det trevligt att få frågan!!!!

Och utöver det är det piss också, har bara ondare och ondare:-(

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards