Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av mammas-lilja - 15 augusti 2011 23:33

I morse var det tungt att kliva upp när klockan ringde, men smög upp då maken redan åkt till jobbet, för L & B sov fortfarande och 7:30 fick jag  väcka de. Lämnade B på dagis sen tog jag och L en promis men jag undvek backar för att inte få så jävla ont eftersom jag och L hade bestämt oss för att städa, dammsuga och svabba. Så när vi nästan var klar med dammsugningen så gick L till en kompis, så fick jag fortsätta ensam:-( men ville ha det gjort så....

Sen gjorde jag färsk pasta med skinksås (sååå gott) och dog på soffan.

Medan jag väntade på att dr skulle ringa så förflyttade jag mellan sängen och soffan.

Och sen ringde han!!!

Och i korta drag så skicka nått remiss till ssk som har hand om afaresen så hon kan ringa mig och vi kan boka behandling och tydligen ska jag få den två gånger i veckan i fem veckor sen utvärdera om man fått en effekt så fortsätter i tre veckor, annars   Slutar man. 

Och han hade fått svar från gyn, 

Och det kunde inte vara  cystorna som utsöndrar hormoner så stumpen blir galen. Och så förlängdes min sjukskrivning och nya piller som inte får bytas mot något billigare. 

Idag har jag haft riktigt ont i magen, trodde det först var att dr skulle ringa, sen för att jag har städat men ikke eller det tillsammans och nu har jag så jävla ont så jag kan inte göra nått annat än sitta på toa.,vill sova!!!!!!!!!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards