Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av mammas-lilja - 31 augusti 2011 22:45

Tjoho!!!

Idag har jag bara haft några genomslag av smärtan så det är bättre än förut men det negativa är att jag blir så trött av de, får fruktansvärda svettningar, och får känsla att jag håller på bli sjuk, men ett par timmar senare är de biverkningarna borta, och så länge jag är ensam och jag är hemma är det inga bekymmer men när jag ska iväg är det inte så kul som häromdagen när jag åkte ner till Apoteket så somna jag på bussen, och när behandlingen börjar så kommer jag åka kommunalt om jag nu inte får igenom färdtjänsten för då gör det inget om jag är lite dåsig när jag sitter i bilen.

 

Idag har jag, J och P, grannpojken, bakat men jag var tidsoptimist så vid 14:30 började vi och då gjorde killarna chokladbollarna och jag gav de lite assistans men påbörjade mini kladdkakorna och vi fick göra laktosfria varianter också, men när kl var 16:00 så var det bara gräddningen av kladdisarna kvar, då hade jag även hunnit göra ordning middag också, ugnssteks kyckling, rösti, och ajvar, bea är så gott.

Killarna hade sin MMA träning idag så de behövde få i sig mat innan de åkte, så när kl 17:00 hade alla fått mat, de två plåtarna mini kladdkakorna hade gräddas och killarna var klara för sin träning, tror ni min mage gillade det? Nä inte mycket.

Jag hade tur att B ville ligga på soffan och glo på tv, sista gången jag tittade på kl:18:35 var B vaken, sen vaknade jag av ett ryck 19:00 och vi båda hade somnat på soffan, så det var bara lyfta över henne till sängen.

 

Sen starta packa inför morgondagen... Berättar mer om det i morgon:-) för nu börjar jag få riktigt ont i magen:-( och huvudet, druckit för dåligt idag.

 

God natt och sov sött.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards