Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av mammas-lilja - 10 augusti 2011 23:48

Och i dag har jag pratat med mott och jag måste fortsätta med min cortison tabl för man får inte sluta tvärt för kroppen slutar att producera eget när man tillsätter utifrån. Så från kl 11 till 16 låg jag i min säng och kved av smärta:( och veta att jag måste gå igenom samma sak i morgon är inte roligt någonstans. Och mitt hjärta fick sig en turn till då B kommer in till mig när jag gråter som mest för jag hade så jävla ont och säger förlåt mamma och upprepar det om och om igen och hur mycket jag säger att hon inte gjort nått utan att mamma har ont så fortsätter hon att säga förlåt. Och när jag sen nattar henne så säger jag på nytt till henne att hon inte gjort nått så säger hon förlåt och mamma bara glad inte ledsen, och hur förklarar man för ett litet barn att mamma är sjuk?? Hatar det här, ni kan inte förstå hur less jag är, och knäckt och deprimerad och allt annat skit som detta skit drar med sig!!!!!! 

Av mammas-lilja - 10 augusti 2011 23:47

X

Jag är tacksam för mina svärföräldrar som oftast passar barnen när vi åker X-ningar, det jag gillar för man kan äta gott dansa och dricka, vi brukar lägga oss runt 2 och vi kan sova ut och på hemvägen så shoppar vi allt som ska me hem från taxfree och äter sen lunch, sen tillbaka till hytten sen sover vi tills vi är i hamnen igen.

Jag är tacksam för Xtra jobb på mitt jobb ger ganska bra med Xtra pengar som aldrig är fel, finns alltid ett hål att stoppa de i;)

Av mammas-lilja - 10 augusti 2011 23:44

Snart är det ett år sedan jag gjorde min gastric sleeve, jag op mig den 13\9-2010 och nu har jag gått ner från 82kg till 56-57kg och jag är så nöjd, inte bara att jag kan gå in i vilken butik som helst och köpa kläder när man har S eller 36 som är lite stort i vissa byxor, att jag orkar träna( detta var innan julen 2010 innan jag blev sjuk, som jag ska återgå till så fort dr vet vad faan de ska göra med mig!!!!!! Är bara smått less NOT!!!! MYCKET JÄVLA LESS!!!!) jag sprang 4-6 gånger i veckan och jag gymmade 2-3 gånger och jag sprang 6 km på 40 min och var just på gång att lägga in ytterligare 3 km. Mitt mål är att klara en mil på en timme. Och inte bara de utan att jag nu förhoppningsvis förhindrar att mina barns i framtiden blir tjocka. Och att nu orkar jag springa med barnen och göra aktiva lekar och allt annat som är jobbigt när man e tjock ( när jag blir frisk, för nu går det inte iallafall inte:() 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards