Alla inlägg under april 2011

Av mammas-lilja - 1 april 2011 19:23

Så jag var till dr med kidzen men ingen halsfluss såå bra.

Och nu har jag varit och tömt apoteket på medicner, fick en stor brun pappers påse för få me mig allt  

och nu är det bara ryggläge som gäller för resten av kvällen

Av mammas-lilja - 1 april 2011 08:36

Dag 05 – Favoritsaker.Min iphone 4 är min käraste ägodel, utan den skulle jag nog inte överleva;) min stövlar som jag älskar, när min make fyllde 30 fick han presentkort i en galleria där han köpte dessa stövlar åt mig;) åh jag älskar de.  Min grill, jag grillar väldigt mycket speciellt på sommaren det är det bästa jag vet, en god köttbit/kyckling och massa röror till, åhh jag tror jag dör och hamnat i himelen;)

Av mammas-lilja - 1 april 2011 08:20

Åh i dag är det ju första april Gud vad tiden går snabbt snart är sommaren här:) jag längtar sååå efter den.

Av mammas-lilja - 1 april 2011 08:19

Idag ska jag gå med B och J till dr för att kolla att de inte har halsfluss. Vilket jag hoppas att de inte har för Janne fyller år nästa vecka och vi, jag och min familj och min bror K och han tjej K, ska fira henne på sön. Jag ska baka massa gott till henne, ska inte avslöja vad eftersom det finns en risk att hon läser detta. Och jag måste säga till min underbara bror, att jag har nog aldrig sett dig så lycklig som du är nu och jag är sååå glad för dig och K att ni har funnit varandra och ni är ju sååå söta ihop och du om nån förtjänar att vara sååå glad och lycklig som du är nu. Jag älskar dig min underbara store bror, du vet att jag finns här för dig.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards