Direktlänk till inlägg 9 augusti 2011

Idag....

Av mammas-lilja - 9 augusti 2011 23:15

Mina kortison tabl gör så jag får ännu värre magsmärtor så i går tog jag de på morgon och sen fram mot lunch blev jag liggande typ resten av dagen och halva kvällen så jag var inte ett piss trött när det var dax att sova men en insomningstabl ordnade det så i morse fick jag sovmorgon när jag vaknade kändes det som någon kört in en kniv i magen och sen stått och hoppat på mig:( sen lite piller så blev det bättre men jag hoppade kortison tabl i dag och i morgon ska jag ringa mott och fråga vad jag ska göra ang de. I dag sover grannbarnen över hos oss, så vi har just sett xxx, de tyckte den var bra medan jag höll på somna, hade för mig att den var bättre, men tydligen spelar minnet mig ett spratt;-) idag har vi satt upp vår nya brevlåda, jippie den gamla höll på rasa ihop, åkt en liten sväng till centrum och hämta ute lite piller på Apoteket. Jag blev så sugen på lax, färskpotatis och gräddfilsås igår så i dag hade jag beslutat mig för att göra det behövde bara laxen och lite annat från affären så vi passade på när vi var i centrum men det skulle vi inte ha gjort för pensionärs föreningen hade rullator race där, och när vi lyckats ta oss ur affären helskinnat så åkte vi förbi min svärmor som informerade oss att på tis har pensionärer 5 % rabatt i affären så då ska man hålla sig därifrån;) Bra att veta;)Nä nu är det dax att sova lite så man orkar kliva upp i morgon, god natt och sov gott!!!! Och jag missa en bokstav i tacksamheten så idag får ni två;-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammas-lilja - 11 oktober 2014 22:23

Att bilda familj med två st som har tre barn var är det inte lätt, det är inte lätt om man inte har likvärderingar ...

Av mammas-lilja - 9 oktober 2014 17:10

Ett år sen låg jag en hel månad på sjukhuset o vred mig av smärtor och av jävla ångest!! Då hade fallit i den bottenlösa hålet o hittade en botten men kunde inte ta mig ur hålet... Nu när jag tittar tillbaka ett år senare fattar jag inte hur jag ens ...

Av mammas-lilja - 9 oktober 2014 16:49

Hösten är så fin med alla färger o gå i skogen o plocka svamp är så fridfullt!! ...

Av mammas-lilja - 7 oktober 2014 00:29

Var på sjukhuset idag, på smärtmottagningen, o kom fram till att jag måste lära mig att säga nej o samt att lyssna på min kropp, som ex när jag möter nån bekant o vi står o snackar, min kropp börjar värkar o smärtan blir bara värre o värre så iställe...

Av mammas-lilja - 5 oktober 2014 22:20

Det är så konstigt hur vi människor fungerar. Som nu när jag ligger i skilsmässa o han blev arg o tycker en massa saker om mig när jag inte gör som han vill o jag blir arg, när han gör samma saker som han förbjudit mig att göra. Vi blir så arga o ibl...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards