Alla inlägg under augusti 2011

Av mammas-lilja - 6 augusti 2011 00:48

I dag har jag utmanat ödet och misslyckats redigt:( började morgon med att plocka lite hemma, sen kom grannbarnen över och Ls kompis så jag och tjejerna gick på Ica och handlade lite, hem och packa badkläderna och ner till sjön och låta de bada, visserligen behövde jag inte det för H badade med B men sen gå hem och laga lunch till alla barn och mig själv, sen fick jag den ljusa iden att rengöra mitt akvarium grundligt och det är på 120 liter och det är att bära mycket vatten men bara ut för jag fyllde det med vattenslagen, men nu e det rent och fint igen och det är så vackert och rofyllt att titta på, synd att det är så jobbigt att göra rent. Sen fick vi för oss, jag och alla barnen att gå till Ica och köpa glass och fiskmat, då B tömde en halv burk härom dagen:( och på vägen hem dog jag fick så ont att det kändes som någon körde en kniv i magen och stampade på den, ett helt under att jag tog mig hem sen liggläge men det gjorde ondare att ligga ner och pillerna verkade inte skit så nu kan jag inte ens lägga mig ner för att sova:( för hur jag än ligger suger det för ont, så nu blir det insomningstabl så god natt 

Av mammas-lilja - 5 augusti 2011 23:39

S

Jag är otroligt tacksam för mina  älskade, helt underbara, mest fantastiska, Snälla söner och min dotter också såklart

   

Jag är tacksam för Jannes dotter S, som jag är gudmor till också, mina tjejkompisar, S(personliga tränaren;), SN, S( min brors tjej, längtar till jag kan kalla dig fru, bara en liten pik;)), S( min kollega) och S( Party plinglan själv;)).

Jag är tacksam när vi har åkt på Sem för det är balsam för själen, när det är Sommar för man slipper alla vinterkläderna till barnen, för själv älskar jag min vinterjacka.

Jag är tacksam att jag är Syster till två underbara systrar och till två underbara bröder.

Jag är tacksam för all Soul musik som jag också älskar.

Jag är tacksam för när Solen skiner på oss.

Av mammas-lilja - 5 augusti 2011 01:35

Är sjuk less på att inte kunna sova, ligger och vrider och vänder mig och somnar oftast inte innan 4 tiden om jag inte att en insomningstabl men då är man sjukt trött på morgonen. Jag och maken turas om att kliva upp med barnen, eller rättare sagt B;-) killarna klara sig själva och i bland hjälper de b med frukost också är så stolt över de, men i morse va det min tur arr kliva upp, men eftersom jag hade tagit en insomningstabl och då vaknade jag inte av att barnen vakna men det gjorde maken fast det var hans sovmorgon så inga fler piller nu. Nä nu måste jag försöka sov det är min tur att ta barnen när det vaknar, god natt och dröm sött

Av mammas-lilja - 5 augusti 2011 00:36

R

Jag är tacksam för alla rara vänner jag har som finns för mig i vårt och torrt.

Jag är även tacksam för all underbar R'n'B musik vilket jag älskar!!!!!

Jag är tacksam för att mina barn gillar röda vinbär, rabarber och såna frukter vilket är nyttig och billigt då det finns på tomten både här och hos farmor;)

Jag är tacksam för Rea då jag har tappat 26kg och behöver köpa nya kläder.

 

Och nästa sak jag är tacksam kom jag på då jag läser soulsisters blogg, och sen är jag tacksam för Rosa bandet som stöder bröstcancer forskningen, hoppas att de kan utplåna denna hemska sjukdom.

Av mammas-lilja - 5 augusti 2011 00:30

Q

Jag är tacksam för i denna familjen är det the Queen som bestämmer;-) haha skämtosido var detta nog den svåraste bokstaven hitintills eller?

 
Av mammas-lilja - 3 augusti 2011 15:58

Idag kom vinsten från tävlingen jag vann!!!!! Jag beslutade mig för att ställa de i min dotters fönster. Fina eller hur?

Av mammas-lilja - 3 augusti 2011 15:56

 
Av mammas-lilja - 3 augusti 2011 01:15

P

Jag är tacksam för mina barns Pappa.

Jag är tacksam för promenader med mina tjejkompisar, då vi Pratar om allt mellan himmel och jord:)

Och tacksam är jag över mina vänner som orka lyssna på mig då jag är Pratglad av mig.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards