Alla inlägg den 1 mars 2011

Av mammas-lilja - 1 mars 2011 22:42

I morse så blev jag väckt av min jätte snoriga dotter men lite hostmedicin, Alvedon, och nässpray fick hon gå till dagis iallafall för jag hade tid till min magnetröntgen. Var på sjukhuset tjugo i två och hade min tid kvart över två och fick komma in kl tre, akutfall emellan, väl inne blev jag tilldelad ett bås och en sjukhusskjorta och ombedd att bara ha på mig mina trosor och strumpor sen var det dax för de att sätta en infart på mig så tjejen började leta en ven och då passa jag på att säga att jag är fruktansvärt sprut rädd då säger hon att hon är elev, nej tack men du får inte sätta en infart utan du får hämta din handledare, men hon förstod som tur var, infarten var på plats och det var min tur att gå in så fick jag ligga på en smal brits och de, eleven och handledaren började förbereda så säger han att nu ska du få en spruta i låret och jag hinner bara titta upp och ser sprutan och spänner mig så han fick inte in sprutan helt utan han fick trycka hårt och ONT ONT gjorde det sen spände de två saker över buken och då blev jag helt fast spänd på britsen och jag kunde inte röra mig eller mina armar, sen på med hörlurarna med nån radiokanal på sen var det dax att åka in i och jag fick PANIK, så ut med mig igen och han fick ge mig lugnande i två omgångar innan det gick, sen låg jag i apparaten i en och en halv timme kom ut halv fem.Sen klä sig och ut på parkeringen där min make hade väntat på mig i en timme och en kvart, så snällt och han hade även köpt en kanel bulle till mig såå gott. Sen skynda hem och till dagis och hämta B, och de sa att hon hade varit hängig i dag, så hon ska får vara hemma i morgon, sen hem och lagade köttbullar med makaroner, barnen åt som hästar medan vi petade i maten. Sen efter en stund var det dax att natta B och hon somnar och vaknar av ett hostanfall och min make hinner just lyfta upp henne innan hon spydde ner golvet och sen in på toan och där sydde hon ännu mer på golvet, tur jag sa att hon fick vara hemma,I kväll har jag tagit mina morfin tabletter för jag har så ont så jag är hellre vaken än har ont i natt men mina ögon gillar inte min iphone just nu, så god natt och sov gott

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards