Alla inlägg den 14 mars 2011

Av mammas-lilja - 14 mars 2011 21:16

Ja jag är född blond hahaha blev sugen på minikladdkakor och läste först i Annikas blogg och hon skrev att receptet finns under recept och jag skrolla ner ser bara bilden men Inge recept;) skicka ett meddelande hallå vart är receptet;) sen över till Emelies blogg då hon också är ett bakfreak;) men där är det bara bilder på hur man ska göra, hallå glöm inte att jag är född blond, hahaha jaja jag googlar ett recept och gör mina mini kladdkakor sen ringer Annika upp mig och börjar förklara var receptet finns då faller poletten ner men då är jag klar att stoppa in de i ugnen. Men goda blev de iallafall;)

Av mammas-lilja - 14 mars 2011 21:11

Mini kladdkakor 

 
Av mammas-lilja - 14 mars 2011 20:54

Så vid halv 6 ringde samma läkare som förra veckan så det var skönt att jag slapp dra hela historien igen och det var han som ordinerat mina smärtstillande så han beslutade att höja dosen, så nu sa han att jag har en väldigt hög dos och fungerar inte det så måste de fundera ut något annat, men han frågade om det var bättre än morfinet och det är stor skillnad nu är jag ju mer rörlig nu än på länge. Så nu ringde jag Apoteket och beställde det så i morgon efter kl 16 så har jag det. Men han sa att jag har nervsmärtor i bukhålan och det kan man inte gör så mycket åt tydligen:(

Av mammas-lilja - 14 mars 2011 09:56

Så i morse ringde jag mott, och då ska man knappa in sitt telefon nr sen ringer se upp en.. sen så ringde det en timme tidigare än vad de sa att de skulle gör, men det var med dåliga nyheter. MIN DR ÄR SJUK, jävla skit han skulle ringa mig i morgon men de trodde han skulle vara tillbaka på ons och ska då ringa alla som han skulle ringa de dagar han har varit borta så från ons måste jag vakta telefonen som en hök igen, men passade då på att berätta om mina mediciner så de skulle prata med någon annan dr och sen återkomma så jag vaktar även telefonen som en hök i dag...såå typiskt men men läkare är också människor och kan också bli sjuka...

Av mammas-lilja - 14 mars 2011 09:35

Min pappa ringde i går kväll för att höra sin dotters röst, ja jag vet att jag borde ringa dig och berätta att jag lever sådär nån gång i mellanåt    men sen slog det mig ja du kan läsa min blogg då får du veta vad som händer i mitt liv, det mesta iallafall. så kl 00:08 smsa jag han, jag har inte sovit så mycket i natt, suttit på toa, men när jag skulle kolla kl i morse så hade pappa ringt kl 01 första tanken var att han nattsudda och ville fråga om bloggen eller nått, men sen tänkte jag tänk om det hänt nått, min pappa är inte den friskaste mannen på jorden, därfrån har jag fått mina gener ifrån   nä skämt åh sido. så jag ringer pappa, då säger han att hans telefon lever ett eget liv på natten och ringer runt personer i hans telefonbok   så pappa lilla måste finna knapplåset, kanske?? hahaha tur att jag hade på ljudlöst.

På senare tid nu när Annika (ja du  ) frestar mig med sitt mat och bak recept kan jag inte sluta tänka på när jag bodde hemma när pappa gjord hemmagjorda pommes och hamburgare med ost i och det var sååå gott, det var tider eller hur pappa?? Ja han var en höjdare på laga mat på den tiden  

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards