Alla inlägg den 11 mars 2011

Av mammas-lilja - 11 mars 2011 18:06

Nu har jag fått sett ytterligare en dr som står och kliar sig i huvudet. Han var inte säker på om jag hade uvi men mina prover visade att det kunde vara så men ändå inte han tycker först att vi skulle avvakta men sen frågade han hur det var annars då ångrade han sig och skrev ut antibiotika och sen fick jag provsvaret med mig för jag ringde mott i morse och frågade om min provsvar från min sista provtagningen och hon skulle återkomma och då vill dr på vc att jag skulle ge mott provsvaret och se om de delade uppfattning som han och så sagt gjorde jag när hon ringde och då fick jag ytterligare vänta för hon var ju tvungen att prata med en dr igen. Sen efter en timme ringde hon och den dr delade vc uppfattning så nu äter jag antibiotika.

Av mammas-lilja - 11 mars 2011 09:14

Så de nya tabletterna är så bra för min mage men åh hatar men inte för min rumpa har så ont att jag inte kan sitta och nu till råga på allt så tror jag att jag fått uvi också ska till vårdcentralen idag så får se vad de säger.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards