Alla inlägg den 24 mars 2011

Av mammas-lilja - 24 mars 2011 21:37

Så idag ringde min dr äntligen.. Och han skulle återkomma i morgon igen när han har diskuterat med kirurgen med svar om vad de har kommit överens om. Fast hans svar vad det jag väntade mig blev jag helt krossad, kunde inte sluta gråta, sen har det bara rullat på i neråt spiralen i dag ena negativa besked efter det andra, människor som går mig på nerverna och retar gallfeber på mig. Men jag har mina änglar, E, Annika, och Janne jag är glad att jag har er, som försöker muntra upp mig nu när det är riktigt tungt. Men till något roligt iallafall så gjorde jag en syn undersökning och hon kunde inte se något i mitt öga som förklarade att jag ser suddigt men hon trodde att det berodde på min mediciner så jag beställde ett par glasögon som kommer om två veckor så jag får vila ögonen medans jag äter dessa mediciner. 

Av mammas-lilja - 24 mars 2011 07:34

Nu väntar jag på att läkaren ska ringa mig... Jag skrev en lång lista i går kväll vad jag vill ta upp så jag inte glömmer nått. Hör av mig efter han har ringt...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards