Alla inlägg den 15 mars 2011

Av mammas-lilja - 15 mars 2011 06:43

Det jobbiga med våren/sommaren är att det är ljust på morgonen, så när min dotter vaknar så tror hon att det är morgon, fast för mig är kl halv 6 fortfarande natt, visserligen fick jag sova mer än i går. Satt på toan fram till 00:15 somna runt halv och blev väckt när maken skulle gå till jobbet kl kvart i 6, så mycket piggare än igår.Jag har börjat tappa massa massa massa hår, när man gör en vikt operation så varnar de en när man åker hem att man kan börja tappa hår, och eftersom jag har svårt att få i mig mat, visst det börjar bli bättre men är långt i från det man ska äta, så får jag inte i mig tillräcklig med näring vilket också kan leda till hår avfall sen äter jag mycket mediciner som också har hår avfall som biverkningar så det är mindre kul:( jag har sagt om jag tappar då mycket hår att jag börjar bli tunnhårig så kommer jag raka av mig allt hår.  Och hoppas att det växer ut nytt hår, då min make säger att rakar du av dig håret kanske det sluta växa och du får vara flintis resten av livet;) 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards