Alla inlägg den 9 mars 2011

Av mammas-lilja - 9 mars 2011 20:54

Dessa köpte min svärmor till mig idag och jag kan inte sluta le, jag såg de i går och hon och L överraskade mig, tack såå mycket.

 
Av mammas-lilja - 9 mars 2011 20:40

Utan att skryta så har jag världens bästa svärmor, jag älskar henne, hon är generös, snäll, förstående, hjälpsam, och hon älskar sina barnbarn och hon gör ingen skillnad på barnen, och barnen älskar att vara hos farmor och farfar, för farfar är lika bra som farmor;)

Av mammas-lilja - 9 mars 2011 20:29

Fan fan fan jag har vaktat telefonen som en hök idag för läkaren skulle ringa och tiden gick och efter 17 tänkte jag att nu ringer de i morgon men hade koll på telefon iallafall men gick in i B rum 17:10( ja jag vet för jag tittade på telefonen) för att bara mysa en stund kom ut 17:23 och läkaren hade ringt 17:19 det är ju sååå jä_la typiskt men men

Av mammas-lilja - 9 mars 2011 15:37

Vet ni vad jag hatar? jo att sitta och stirra på telefonen och vänta på att läkaren ska ringa.  Och jag har inte kunnat slappa idag, tankarna bara far runt i huvudet på mig och under tiden har jag försökt städa här hemma men det blir inte mycket gjort när man har ont, och min svärmor skulle hämta ut mina nya värk tabletter men det var beställningsvaror tydligen och hon på apoteket hade aldrig hört talas om de så det ska bli spännande att se vad de e för några.

Jag missade nog att skriva varför jag ska få nya värktabletter, jo det är så att morfin föder smärta och man kan få ont i sina tarmar. ja det låter ju bra när jag har ont i magen och har problem med mina tarmar   ja jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, nä nu skrattar jag för nu har jag gråtit så mycket på sistone.

Av mammas-lilja - 9 mars 2011 13:11

En sådan här åt jag igår och de e ju så goda, de är inte som en vanlig semla, det går bara inte att beskriva men de e sååå goda









Av mammas-lilja - 9 mars 2011 12:39

I dag har jag sorterat lite kläder som är förstora för mig nu och jag ska göra mig av med alla de för jag ska aldrig gå upp i vikt det är något jag har lovat mig själv, ska försöka sluta misshandla min kropp som man har gjort i så många år, men då hittade jag mina jeans från innan jag träffade min make det är ett par 29/32 och inte strech och tänkte nu var det 2 månader sen jag prövade de sist och då kunde jag inte ha de men nu kunde jag det,   så skulle jag ringa min make och skryta om det och han bara sa okej och hej då, sen la han på!!!!! och då sms jag han:

- nu blev jag ledsen

-Varför? vad har hänt?

-DU var inte snäll

-Vad har jag gjort?

och det ignorerade jag

-HALLÅ, förklara bitte

Och då upptäcker jag att jag har smsa en av mina bästa vänner och INTE min make som jag trott  

Förlåt Förlåt du e visst snäll, I LOVE YOU

Men känslan att få på sig jeansen var sååå skön och jag fick bli lite glad det kände jag att jag behövde.

Av mammas-lilja - 9 mars 2011 09:13

I dag när jag lämnade B på dagis så ville jag förklara för fröknarna att jag var helt knäckt igår när jag hämta B och då säger/skäller  (haha) att i dag får inte du hämta B utan din make ska göra det.

Och jag svarar med att jag får ångest av att hon ska vara där så länge, för jag hämtar henne kl 16. Men den gick inte hem hos fröknarna   för hon har det bra och hon leker och så vidare och vidare, så när jag gick därifrån så ringde jag gubben och sa jag är portad från dagis det är bara du som får hämta henne  

Fast det är bra för jag har ont och jag behöver vila, och de är såå goa de underbara fröknarna, är så himla glad att min dotter har de, de är guld värda.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards