Direktlänk till inlägg 9 mars 2011

Hahaha

Av mammas-lilja - 9 mars 2011 15:37

Vet ni vad jag hatar? jo att sitta och stirra på telefonen och vänta på att läkaren ska ringa.  Och jag har inte kunnat slappa idag, tankarna bara far runt i huvudet på mig och under tiden har jag försökt städa här hemma men det blir inte mycket gjort när man har ont, och min svärmor skulle hämta ut mina nya värk tabletter men det var beställningsvaror tydligen och hon på apoteket hade aldrig hört talas om de så det ska bli spännande att se vad de e för några.

Jag missade nog att skriva varför jag ska få nya värktabletter, jo det är så att morfin föder smärta och man kan få ont i sina tarmar. ja det låter ju bra när jag har ont i magen och har problem med mina tarmar   ja jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, nä nu skrattar jag för nu har jag gråtit så mycket på sistone.

 
 
ann-mitt-i-livet

ann-mitt-i-livet

10 mars 2011 23:47

KÄMPA PÅ TJEJEN!
Du verkar vara en lika envis och levnadsglad person som jag... Vet vad du går igenom och jag lider med dig..
Du fixar det här, jag bara vet det..
Tillhör du Danderyds sjukhus? Jag vill byta till Ks el Ersta men tänkte att jag ville höra vad du har för erfarenheter!
Ta hand om dig...Kram fr StomiAnn;)




http://http/ann-mitt-i-livet.bloggplatsen.se

mammas-lilja

11 mars 2011 07:18

Tack ja man måste kunna försöka vara posetiv men känner att nu på sistone har jag haft det väldigt svårt med det och vill gärna hitta någon att skylla på och i mitt fall är det lätt att göra det på sjukvården eller läkarna men egenligen är du inte deras fel att de inte vet vad de ska göra med mig, som dr som jag pratade med i går sa att de är inte vanligt att det blir så här och han hade aldrig haft ett sådan fall och då är det inte lätt att veta vad man ska göra, men ibland måste jag få spy galla över någon. Hoppas ni förstår kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammas-lilja - 11 oktober 2014 22:23

Att bilda familj med två st som har tre barn var är det inte lätt, det är inte lätt om man inte har likvärderingar ...

Av mammas-lilja - 9 oktober 2014 17:10

Ett år sen låg jag en hel månad på sjukhuset o vred mig av smärtor och av jävla ångest!! Då hade fallit i den bottenlösa hålet o hittade en botten men kunde inte ta mig ur hålet... Nu när jag tittar tillbaka ett år senare fattar jag inte hur jag ens ...

Av mammas-lilja - 9 oktober 2014 16:49

Hösten är så fin med alla färger o gå i skogen o plocka svamp är så fridfullt!! ...

Av mammas-lilja - 7 oktober 2014 00:29

Var på sjukhuset idag, på smärtmottagningen, o kom fram till att jag måste lära mig att säga nej o samt att lyssna på min kropp, som ex när jag möter nån bekant o vi står o snackar, min kropp börjar värkar o smärtan blir bara värre o värre så iställe...

Av mammas-lilja - 5 oktober 2014 22:20

Det är så konstigt hur vi människor fungerar. Som nu när jag ligger i skilsmässa o han blev arg o tycker en massa saker om mig när jag inte gör som han vill o jag blir arg, när han gör samma saker som han förbjudit mig att göra. Vi blir så arga o ibl...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards