Alla inlägg den 25 mars 2011

Av mammas-lilja - 25 mars 2011 23:08

Ja just det, I tycker jag skriver för långa inlägg, det är för jobbigt att läsa, ojsan jag misslyckades visst med det ;) du e bara för söt tjejen.

Av mammas-lilja - 25 mars 2011 23:06

Sen när killarna kom hem från skolan så bakade vi mini kladdkakor och packade massa försmå kläder som passar kusinen Je, eftersom vi skulle åka till Janne idag och hennes barn, mina barns kusiner, I, S, och Je. Vi åt middag där, jag, maken, Janne och I åt Kina mat och det var såå gott och resten av barnen åt Mc förutom B som åt av båda två, min lilla sötnos. Efter vi hade ätit där så kom min lille syster E, Emelie och T också för att träffa oss. Sen hade jag beställt sockerkaka av I för I hade studiedag idag så I hade tid över, men jag fick chokladbollar men det var godare för jag e sjukt sugen på choklad just nu. Så då fikade vi, men min lille syster var elak hon gillade inte mina mini kladdkakor;( haha nu ska jag vara snäll för hon ska ställa upp och köra mig till sjukhuset och det ligger i stan när jag ska in varje dag. Kram på dig, jag får baka bättre nästa gång du fikar med mig;) men hela kvällen var helt underbar, barnen var helt överlyckliga för det var så länge sen sist och jag har saknat min syster och barnen, jag funderar på om vi ska bestämma en fast dag (på en helg, såklart) i månaden då vi ska ses, sen kan man turas om vart och vilken tid vi träffas, men vi äter i hop och barnen får leka och inget kan få oss avboka förutom sjukdom, vad sägs om det Janne? Det var en hel mysig fredag fast jag hade så ont att jag inte kunde sitta, stå, ligga tillslut men det var såå värt det. 

Av mammas-lilja - 25 mars 2011 22:37

Åh vilken underbar dag...min underbara make var hemma för ta hand om B idag, så i morse sken solen på mig, först promenerade vi väldigt sakta i en halv timme men sen blåste det så mycket så vi frös och jag fick väldigt ont så vi gick hemåt men B ville vara ute så jag drog fram stolen och satt där i solen en timme medan B lekte. På förmiddagen så ringde min dr som han hade lovat, och han hade pratat med kirurgen och han tyckte att jag skulle göra en MR, men den har jag just gjort sa jag då och då gick vi igenom svaret därifrån och det var inte så dåliga nyheter som jag trodde, men jag har fått massa cystor på vänster äggstock också så han ville att jag ska göra en gyn undersökning sen så frågade jag en sak som hans kollega sa till mig att vi kunde pröva kortison i intravenös sätt så det är också bokat nu, så då blir det in och ut på sjukhuset en hel vecka och han sa att besöken skulle ta en halvtimme varje dag. Men kirurgen tyckte inte det var något problem att lägga ner stomin och det var ju helt underbart att höra, äntligen något positivt, jag kände att jag behövde det idag.   

Av mammas-lilja - 25 mars 2011 09:53

Solen skiner, solen skiner, idag ska jag bara vara positiv åt allt, så här sitter jag och njuter av solen.

 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards