Alla inlägg den 10 mars 2011

Av mammas-lilja - 10 mars 2011 20:23

Targiniq heter den nya smärtlindrings tabletterna jag ska äta, har aldrig hört talas om de förut heller, men det är värt ett försök att få bort smärta.

Av mammas-lilja - 10 mars 2011 18:27

Så nu har dr ringt tillbaka och han sa att vi ska vänta med remicade och pröva den nya medicinen, talar om vad den heter när jag får den, min svärmor och J är och hämtar den. Men jag sa att idag är den värsta någonsin men han sa att det är för tarmen krampar och då känns det som om jag behöver tömma tarmen samt att det får man ont i magen av, och varför jag har ont i magen är nervsmärtor. På tis ska jag och min dr bestämma hur vi ska gå vidare.

Av mammas-lilja - 10 mars 2011 14:25

Nej nej och åter nej........ Det snöar och vill ha vår nu......

Av mammas-lilja - 10 mars 2011 10:11

När jag slog upp mina ögon i morse så kändes det som det skulle bli en bra morgon, inte så farligt ont hade jag, men ack vad fel jag hade, när det sen var dax att rör på mig så satan i gatan vad smärtan kom som en ångvält över mig, kunde knappt ta mig till köket och knapra piller så kroppen kan röra sig sen till toan och där satt jag sen hela morgonen, min killar är guld värda, jag älskar de sååå mycket ( fast det gör väl alla mammor;) ) den ena ger B frukost och den andra kommer med kläder till mig på toan så jag kan klä B sen klär J på B ytterkläderna innan det är dax för han att gå till skolan. Nu hade pillren börja verka så klä mig och få henne till dagis och sen hem igen och nu har jag just pratat med mott och bett att dr ska ringa mig igen så nu ska jag hålla i telefonen tills han ringer. Och i dag efter kl 17 kommer mina nya värk tabletter:) jag längtar...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards