Direktlänk till inlägg 17 mars 2011

Min syster Janne;)

Av mammas-lilja - 17 mars 2011 23:49

Maken ville lägga sig tidigt i dag, själv var jag inte så trött men försökte ändå men sen kunde jag inte ligga ner utan saknade min store syster Janne ( jag kör på samma spår som Emelie, haha då vet du vem du e iallafall ) tidigare idag när sjukhuset strulade så kände jag att jag saknade the Family men i dag är vi alla vuxna och har våra egna liv med familjer, jobb, och allt vardagsgrejer, men iallafall, så jag klev upp och ringde Janne men inget svar, hon har väl lagt sig, men en halv timme senare så plinga telefon till och det var hon och vi pratade i en timme och 15 min och det var skönt att bara prata med dig, vi borde göra det lite oftare eller vad säger du? För nu vet jag att du läser;) kram på dig store syster min.

 
 
Ingen bild

Janne

18 mars 2011 21:24

Älskar dig puss och kram ;) Janne <3<3<3

mammas-lilja

18 mars 2011 21:32

Man tackar och bockar, detsamma detsamma min kära syster Janne:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammas-lilja - 11 oktober 2014 22:23

Att bilda familj med två st som har tre barn var är det inte lätt, det är inte lätt om man inte har likvärderingar ...

Av mammas-lilja - 9 oktober 2014 17:10

Ett år sen låg jag en hel månad på sjukhuset o vred mig av smärtor och av jävla ångest!! Då hade fallit i den bottenlösa hålet o hittade en botten men kunde inte ta mig ur hålet... Nu när jag tittar tillbaka ett år senare fattar jag inte hur jag ens ...

Av mammas-lilja - 9 oktober 2014 16:49

Hösten är så fin med alla färger o gå i skogen o plocka svamp är så fridfullt!! ...

Av mammas-lilja - 7 oktober 2014 00:29

Var på sjukhuset idag, på smärtmottagningen, o kom fram till att jag måste lära mig att säga nej o samt att lyssna på min kropp, som ex när jag möter nån bekant o vi står o snackar, min kropp börjar värkar o smärtan blir bara värre o värre så iställe...

Av mammas-lilja - 5 oktober 2014 22:20

Det är så konstigt hur vi människor fungerar. Som nu när jag ligger i skilsmässa o han blev arg o tycker en massa saker om mig när jag inte gör som han vill o jag blir arg, när han gör samma saker som han förbjudit mig att göra. Vi blir så arga o ibl...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards