Alla inlägg den 6 mars 2011

Av mammas-lilja - 6 mars 2011 02:50

Lunchen på cftk

 
Av mammas-lilja - 6 mars 2011 02:45

Jag fick sova en och halv timme i förra natten, först fick jag riktigt ont så inte ens morfin tabletten hjälpte så jag ringde sjukvårdsupplysningen för att fråga om jag fick ta en till fast det bara gått tre timmar från jag tog den förra tabletten men icke det fick man inte och det måste minst gå fyra timmar mellan så bara krypa ner i sängen och gråta sig till sömn men den sömnen varade i två min då B börja strula och det blev bara pannkaka av allt men sen gick den timmen och jag fick ta min tablett och när kl var kvart i sex var det dax att kliva upp och göra sig i ordning och varför är det alltid så att jag glömmer att byta påsen kvällen innan? Jo så nu när jag gjort mig ordning och det snart var dax att gå så upptäcker jag att jag måste byta, visst det tar inte många min men jag har rädslan för jag måste ha en pasta runt stomin att den ska läcka när jag just har bytt den och jag har tajta kläder i detta fall strumpbyxor men det gick bra och jag hann med mitt tåg 7:15 mot centralen där min underbara vän skulle möta upp mig fast det innebar för hennes del att hon behövde åka tidigare och det gjorde hon bara för att jag inte skulle behöva vänta ensam, tack Annika du e guld värd, det är otroligt hur mycket man kan ändra sitt utseende fast ändå inte bara genom att gå ner i vikt, och du, Annika har blivit så smal och så himla fin ( fast du var fin även innan) om man nu får säga så;) så vi tog oss en fika innan jag lura henne att promenaden till cftk skulle ta en halv timme sen visade det sig att vi gick dit på 10 min typ;) jag förklarade att sist vi gick därifrån hade vi typ 25 kg övervikt var och det var massa folk ute, mer än man kan säga kvart i nio på en lördags morgon;) sen kom vi dit och de bjöd oss på frukost först sen föreläsning med dietisten och sen kom en plastikkirurg och pratade lite sen bjöd de på lunch, någon fisk, som jag tyckte var god men stark kryddad, sen fortsatte eftermiddagen med att psykologen höll en föreläsning fram till 16:30 sen fick vi en timme på oss att göra oss i ordning för att de sen skulle överraska oss med middag på en hemlig restaurangen, så vi fick promenera i 15 min med en av de anställda på cftk, en natt syrra, som skulle äta med oss, tills vi kom fram till Beirut café, där vi åt en fantastisk middag för ögonen men jag personligen hade lite svårt för maten, men älskade den friterade mozzarellan, sen vid 19 fick jag riktigt ont i magen så tabletten inte hjälpte så smsa jag min underbara store bror som hade gått me på att hämta mig i stan att det var dax för jag orkade inte mer, så kom efterrätten in och den var också himla god, men sen försvann en efter en så jag, Annika och två till blev sist kvar så min bror släppte av Annika och en till som jag inte kommer ihåg vad hon hette vid centralen innan vi åkte hem och jag låg i min säng kl 21 och somnade runt 22 av ren utmattning även om jag hade riktigt ont i magen men 00:30 var det bara att vakna igen för B strular så nu ligger jag och maken i sängen och nördar oss med våra iphones men han behöver inte kliva upp kvart i sex:(

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards