Direktlänk till inlägg 22 mars 2011

Min dag..

Av mammas-lilja - 22 mars 2011 21:03

Idag var det först tänkt att jag skulle åka med svärmor och shoppa lite, fast jag kände att jag var så så trött men tiden räckte inte till för farmor så vi ska åka i morgon istället. Sen däcka jag och sov bort hela förmiddagen. Min Janne e så söt, hon tycker jag skrev i gåtor och det är ju inte bra när man e nyfiken i en strut;) och du, jag är också glad att du är tillbaka i mitt liv, jag har saknat dig me, men hon var tvungen att ringa i morse och fråga vem det var jag skrev om, haha haha då är man nyfiken;). Men i kväll gick jag och L över till E och V och tog en fika, kanelbullar och det var så gott men blev såå godis sugen så sen tänkte jag och L gå förbi Ica, fast jag hade riktigt jävla ont, så när J ringde och B skrek och grinade efter mamma så gick vi hem i stället. Och nu ska jag se på desperate houeswives  

 
 
Emma

Emma

22 mars 2011 21:20

Jo vi mår bra, vad gullig du är som tänker på oss!! Hoppas du får nån rätsida på din smärta snart, jag är så imponerad av dig som kämpar på så tappert! Många kramar

http://annaemmma.blogg.se

mammas-lilja

22 mars 2011 22:09

Nu får ni( du och min syster Janne) mig att börja gråta. Ja jag hoppas också att det ska bli ordning på mig snart så jag ska få börja leva igen. Kram kram

 
Ingen bild

Jannen

22 mars 2011 22:02

Älsakar dig så mycket så det gör ont. Kan inte förstå att alla dessa år fick oss åt!! Älskade lilla syster, hoppas vår tid är nu i vår :D Janne älskar dig så <3<3<3

mammas-lilja

22 mars 2011 22:12

Ja jag hoppas det också, för jag älskar dig också usch nu blev jag ledsen ju;) kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mammas-lilja - 11 oktober 2014 22:23

Att bilda familj med två st som har tre barn var är det inte lätt, det är inte lätt om man inte har likvärderingar ...

Av mammas-lilja - 9 oktober 2014 17:10

Ett år sen låg jag en hel månad på sjukhuset o vred mig av smärtor och av jävla ångest!! Då hade fallit i den bottenlösa hålet o hittade en botten men kunde inte ta mig ur hålet... Nu när jag tittar tillbaka ett år senare fattar jag inte hur jag ens ...

Av mammas-lilja - 9 oktober 2014 16:49

Hösten är så fin med alla färger o gå i skogen o plocka svamp är så fridfullt!! ...

Av mammas-lilja - 7 oktober 2014 00:29

Var på sjukhuset idag, på smärtmottagningen, o kom fram till att jag måste lära mig att säga nej o samt att lyssna på min kropp, som ex när jag möter nån bekant o vi står o snackar, min kropp börjar värkar o smärtan blir bara värre o värre så iställe...

Av mammas-lilja - 5 oktober 2014 22:20

Det är så konstigt hur vi människor fungerar. Som nu när jag ligger i skilsmässa o han blev arg o tycker en massa saker om mig när jag inte gör som han vill o jag blir arg, när han gör samma saker som han förbjudit mig att göra. Vi blir så arga o ibl...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards