Alla inlägg under mars 2011

Av mammas-lilja - 14 mars 2011 09:56

Så i morse ringde jag mott, och då ska man knappa in sitt telefon nr sen ringer se upp en.. sen så ringde det en timme tidigare än vad de sa att de skulle gör, men det var med dåliga nyheter. MIN DR ÄR SJUK, jävla skit han skulle ringa mig i morgon men de trodde han skulle vara tillbaka på ons och ska då ringa alla som han skulle ringa de dagar han har varit borta så från ons måste jag vakta telefonen som en hök igen, men passade då på att berätta om mina mediciner så de skulle prata med någon annan dr och sen återkomma så jag vaktar även telefonen som en hök i dag...såå typiskt men men läkare är också människor och kan också bli sjuka...

Av mammas-lilja - 14 mars 2011 09:35

Min pappa ringde i går kväll för att höra sin dotters röst, ja jag vet att jag borde ringa dig och berätta att jag lever sådär nån gång i mellanåt    men sen slog det mig ja du kan läsa min blogg då får du veta vad som händer i mitt liv, det mesta iallafall. så kl 00:08 smsa jag han, jag har inte sovit så mycket i natt, suttit på toa, men när jag skulle kolla kl i morse så hade pappa ringt kl 01 första tanken var att han nattsudda och ville fråga om bloggen eller nått, men sen tänkte jag tänk om det hänt nått, min pappa är inte den friskaste mannen på jorden, därfrån har jag fått mina gener ifrån   nä skämt åh sido. så jag ringer pappa, då säger han att hans telefon lever ett eget liv på natten och ringer runt personer i hans telefonbok   så pappa lilla måste finna knapplåset, kanske?? hahaha tur att jag hade på ljudlöst.

På senare tid nu när Annika (ja du  ) frestar mig med sitt mat och bak recept kan jag inte sluta tänka på när jag bodde hemma när pappa gjord hemmagjorda pommes och hamburgare med ost i och det var sååå gott, det var tider eller hur pappa?? Ja han var en höjdare på laga mat på den tiden  

Av mammas-lilja - 13 mars 2011 13:58

Min nya medicin Targiniq är jättebra, den verkar snabbt och man e klar i huvudet och är mer rörlig än vad jag har varit på flera dagar/veckor, men jag måste fråga om en starkare dos för de e en depåtablett så tar man den 2 gånger per dygn, jag tar den kl 7 på morgonen sen 19 på kvällen, men runt 15-15:30 har jag börjat få ont igen och jag äter även Alvedon mot smärtan i rumpan, med det är svårt att förklara vart jag har ont för det är inte utvändigt mer som jag känner stumpen och Alvedon hjälp inte så bra mot det:( ska ringa mott i morgon och fråga vad jag ska göra.

Av mammas-lilja - 13 mars 2011 13:49

Min paj;)

 
Av mammas-lilja - 13 mars 2011 13:34

Idag har jag bakat en hallon, blåbär & björnbärs smulpaj till min tjejkompis E och hennes familj när de var här och fikat och till de serverade jag vaniljglass och det var gott men jag är mer sugen på minikladdkakor som jag tänkte försöka mig på i morgon. Igår var min storebror K och hans flickvän K här på fika sen så såg vi en film unstoppable istället för melodifestivalen och den var så bra, kan rekommendera att hyra den, den e bygg på en sann händelse. Annars idag blir det bara att slappa.

Av mammas-lilja - 12 mars 2011 13:14

Min lunch;) och den var såå god

 
Av mammas-lilja - 12 mars 2011 13:02

 
Av mammas-lilja - 12 mars 2011 13:00

Årets första grillning, och det luktar sååå gott, och solen värmer sååå man blir sååå glad och just nu när jag står och lutar mig mot hus och njuter av solen samt tittar på min make grillar så kom det en granne förbi och sa Gud vad smal och fin du har blivit. Och det är så roligt att få höra:) ja idag är livet på topp

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Buzzador

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards